Service protocol Fleurop
Heeft u een klacht of een probleem met de levering? Laat het ons weten!
Formulier service protocol
Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Protocol klachtenafhandeling |
||
Klacht |
Consument moet voldoen aan |
Afhandeling |
Niet geleverd |
Reactie binnen 1 week |
Alsnog leveren met excuus ten bedrage van |
Niet geleverd, niet thuis |
Reactie binnen 1 week |
Niet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen. |
Te laat geleverd |
Reactie binnen 2 dagen |
Excuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag |
Te vroeg geleverd |
Reactie binnen 2 dagen |
Nogmaals leveren met excuus. |
Kwaliteit niet goed* |
Toonbaar binnen 7 dagen |
Oude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw |
Onvolledige levering |
Reactie binnen 2 dagen |
Nalevering van het ontbrekende |